Miesięczniki dla dzieci: „Monster High” już na podium, „Scooby-Doo!” liderem

W maju br. w segmencie miesięczników dla dzieci liderem sprzedaży było pismo „Scooby-Doo!”. Na podium znalazł się także nowy magazyn „Monster High”. Największy wzrost zanotowały „Zabawy i Marzenia z Barbie”, z kolei najwięcej straciły „Czarodziejki Witch”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy dla Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem liderującego miesięcznika „Scooby-Doo!” (Media Service Zawada) wyniosła w maju br. 69 035 egz., czyli o 7,87 proc. mniej niż rok wcześniej.

Z trzeciego na drugie miejsce awansował magazyn „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska). Jego sprzedaż wzrosła najbardziej w zestawieniu, bowiem aż o 42,05 proc. i wyniosła 56 133 egz.

Na podium uplasował się jeszcze nowy miesięcznik „Monster High” (Egmont Polska), który pojawił się na rynku pod koniec marca br. (więcej na ten temat). Wynik sprzedażowy jego drugiego, majowego numeru uplasował się na poziomie 37 212 egz.

Największy spadek w rankingu, wynoszący aż 46,75 proc., odnotowały plasujące się na trzeciej od końca pozycji „Czarodziejki Witch” (Egmont Polska). Pismo to zakończyło maj br. ze sprzedażą ogółem wynoszącą 17 020 egz. Niewiele mniej straciły plasujące się na ostatnich miejscach „Hot Wheels” - 46,68 proc. oraz „Spiderman Magazyn” - 44,80 proc. (także wydawane przez Egmont Polska).

W maju br. w porównaniu do kwietnia br. największy wzrost sprzedaży ogółem, wynoszący 11,68 proc., zanotował „Magazyn MiniMini” (Media Service Zawada). Z kolei najwięcej także i tutaj straciły „Czarodziejki Witch” - 49,21 proc.

W zestawieniu ujęto miesięczniki dla dzieci, które miały samodzielne wydania w maju 2012 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele