Miesięczniki dla mężczyzn: CKM i Forbes liderami

Forbes liderem sprzedaży wśród miesięczników biznesowych, a CKM lifestylowych - słaby wynik Playboya.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

'CKM' (Marquard Media Polska) miał w październiku 2006 sprzedaż ogółem na poziomie 111 551 egz. (o ponad 30 000 więcej niż w analogicznym okresie 2005 roku) – wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyzn.

Na drugie miejscu uplasował magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) a na trzecim Men's Health Polska (Motor-Presse Polska). Stawkę zamyka - z duża stratą do lidera - miesięcznik "Playboy".

październik20062005ZKDPSprzedaż ogólemCKM11155179847Logo66934-Men’s Health Polska6433660376Playboy5293562847Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrost odnotował "CKM".  2006październikwrzesieńZKDPSprzedaż ogólemCKM11155188770Logo6693476366Men’s Health Polska6433664119Playboy5293558397

 W październiku 2006 - w segmencie miesięczników biznesowych - największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes'  - na poziomie 35 458 egz. (w analogicznym okresie 2005 roku - 37 699 egz.). Na drugim miejscu znalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 29 069 egz. (rok wcześniej 18 321 egz.)

  październik20062005ZKDPSprzedaż ogólemForbes3545837699Manager Magazin2906918321

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" wzrost odnotował tylko "Manager Magazin".  2006październikwrzesieńZKDPSprzedaż ogólemForbes3545836066Manager Magazin2906925103Podobne informacje - najnowsze dane ZKDP:

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela