'CKM' (Marquard Media Polska) miał w październiku 2006 sprzedaż ogółem na poziomie 111 551 egz. (o ponad 30 000 więcej niż w analogicznym okresie 2005 roku) – wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyzn.
Na drugie miejscu uplasował magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) a na trzecim Men's Health Polska (Motor-Presse Polska). Stawkę zamyka - z duża stratą do lidera - miesięcznik "Playboy".
październik20062005ZKDPSprzedaż ogólemCKM11155179847Logo66934-Men’s Health Polska6433660376Playboy5293562847Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrost odnotował "CKM". 2006październikwrzesieńZKDPSprzedaż ogólemCKM11155188770Logo6693476366Men’s Health Polska6433664119Playboy5293558397
W październiku 2006 - w segmencie miesięczników biznesowych - największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes' - na poziomie 35 458 egz. (w analogicznym okresie 2005 roku - 37 699 egz.). Na drugim miejscu znalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 29 069 egz. (rok wcześniej 18 321 egz.)

październik20062005ZKDPSprzedaż ogólemForbes3545837699Manager Magazin2906918321
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" wzrost odnotował tylko "Manager Magazin". 2006październikwrzesieńZKDPSprzedaż ogólemForbes3545836066Manager Magazin2906925103Podobne informacje - najnowsze dane ZKDP:











