Mieszkańcy Katowic wybiorą swoje ulubione lokale gastronomiczne. Rusza III edycja Korony Smakosza

W dniach 7 - 8 września br. turyści oraz mieszkańcy Katowic będą mogli po raz trzeci wziąć udział w plebiscycie „Korona Smakosza” i wybrać swoje ulubione lokale gastronomiczne. O tytuł walczy ponad 50 restauracji, barów i kawiarni. Patronat nad plebiscytem objął Piotr Uszok, Prezydent Miasta Katowice.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Celem „Korony Smakosza” jest promocja katowickich lokali gastronomicznych oraz wyłonienie tych, które cieszą się największą sympatią wśród turystów oraz mieszkańców miasta. Głosujący będą oceniać restauracje w 9 kategoriach:

  • wystrój lokalu
  • jakość obsługi
  • smak potraw
  • atmosfera
  • lokal na spotkania z przyjaciółmi
  • lokal na wyjścia rodzinne
  • lokal na romantyczny wieczór
  • lokal na lunch
  • lokal z najlepszą relacją jakość - cena

W sumie w dniach 7 – 8 września głosować będzie można na ponad 50 katowickich restauracji, barów i kawiarni. Lokale walczące o prestiżowy tytuł oznaczone będą specjalnymi plakatami ze znakiem „Korona Smakosza”. Ich pełną listę będzie można również znaleźć na stronie www.koronasmakosza.pl.

Nagrody w konkursie są przewidziane zarówno dla klientów, jak i restauratorów. Lokal, który otrzyma najwięcej głosów w wyszczególnionych kategoriach, zdobędzie „Koronę Smakosza” oraz bony na zakupy w hali MAKRO. Osoby, które wezmą udział w plebiscycie, będą mogły zdobyć cenne nagrody.

Plebiscyt „Korona Smakosza” organizowany jest od 2010 roku w największych polskich miastach. W zeszłym roku tytuł „Korony Smakosza” swoim ulubionym lokalom gastronomicznym przyznali mieszkańcy takich miast jak Rybnik, Gdańsk, Rzeszów, Toruń, Zabrze, Lublin, Łódź, Poznań, Szczecin, Koszalin i Warszawa.

Katowicka „Korona Smakosza 2012” również zdobyła uznanie restauratorów i konsumentów. W sumie w akcji wzięło udział 33 lokale, na które oddane zostało ponad 1800 głosów.

W sumie w 2012 roku do walki o „Koronę Smakosza” stanęło prawie 500 restauracji, barów i kawiarni z całej Polski, na które konsumenci z całej Polski oddali w niej ponad 30 000 głosów.

PEŁNA LISTA LOKALI BIORĄCYCH UDZIAŁ W PLEBISCYCIE:

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku; posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 270 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

METRO Cash & Carry działa w 29 krajach i posiada około 700 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 120 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w 2012 roku sprzedaż na poziomie około 32 mld euro. METRO Cash & Carry jest działem sprzedaży METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W 2012 r. Grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 67 mld euro. Firma zatrudnia około 280 tysięcy pracowników i obsługuje ponad 2200 hal w 32 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm, które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego, hipermarketów Real, Media Markt. Saturna - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz Galerii Kaufhof. Więcej informacji na: www.metrogroup.de.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"