Mieszkańcy zmieniają swoje miasta z 'Gazetą Wyborczą'

22 maja ruszyła kampania reklamowa nowej, zainicjowanej przez 'Gazetę Wyborczą' akcji społecznej.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Jej celem jest wprowadzenie najpotrzebniejszych zmian w największych miastach w Polsce. Na blisko trzech tysiącach nośników reklamy zewnętrznej w całej Polsce widnieją w postaci haseł najczęściej zgłaszane przez mieszkańców potrzeby danego miasta.

W najbliższy wtorek,  30 maja na lokalnych stronach „Gazety  Wyborczej” w całej Polsce opublikowane zostanie podsumowanie akcji wraz z propozycją najważniejszych działań, które powinny zostać podjęte, aby zrealizować postulaty.

- Zawsze byliśmy wrażliwi na sprawy lokalne - „Gazeta” to 20 redakcji w 20 miastach w Polsce. W tej akcji zależało nam, aby mieszkańcy sami określili, co jest dla nich najważniejsze i najpilniejsze. Jakie to sprawy – widać na tablicach. Celem redakcji „Gazety” w całej Polsce będzie teraz pomoc w realizacji zmian – z jednej strony chcemy mobilizować społeczności lokalne, by wywierały presję na władze, a z drugiej możemy też wspierać samorządy. Te zresztą są bardzo otwarte - wielu prezydentów podziękowało nam za wywołanie merytorycznej dyskusji z mieszkańcami na temat przyszłości miast – mówi o akcji Wojciech Bartkowiak, odpowiedzialny za projekt w redakcji „Gazety Wyborczej”, z-ca szefa redakcji lokalnych.   

Akcja rozpoczęła się na początku maja i obejmuje dwadzieścia największych polskich miast. „Gazeta” w specjalnych ankietach przedstawiła mieszkańcom propozycje najważniejszych zmian, jakie powinny być wprowadzone w danym mieście. Postulaty podzielono na cztery kategorie: rozwój miasta, jego uroda, życie codzienne i rozrywka. Mieszkańcy mogli zgłaszać opinie albo poprzez wypełnienie drukowanej w „Gazecie” ankiety albo za pośrednictwem stron portalu Gazeta.pl.

Kampania obejmuje nośniki reklamy zewnętrznej (billboardy, citylighty AMS), telewizję (TVP1, TVP2, TVN i Polsat), a także plakaty w środkach komunikacji miejskiej.  Autorem kreacji jest agencja DDB Warszawa. Media zaplanował AMS (outdoor) i dom mediowy Starlink (telewizja).

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online