W nowej reklamie napoju Black młody chłopak ma kłopoty z pobraniem jego puszki z automatu. Z nieoczekiwaną pomocą przychodzi Mike Tyson, który podobnie jak w poprzednim spocie jest ubrany na biało i otoczony pięknymi kobietami (obejrzyj tę reklamę). Przypomnijmy, że Tyson jako twarz marki Black nie tylko występuje w jej reklamach. Wizerunek i słynne wypowiedzi byłego boksera znalazły się też na puszkach i butelkach tego napoju. Współpraca, rozpoczęta przed miesiącem, jest zaplanowana na co najmniej dwa lata.
>>> Mike Tyson na puszkach i w reklamach napoju Black - także za granicą Na współpracę Mike Tysona z Blackiem szybko zareagowała Grupa Maspex, producent konkurencyjnego napoju Tiger. Do jego nowej reklamy został zaangażowany Mamed Khalidov (zobacz ten spot).
Kampania Blacka z Tysonem oprócz telewizji obejmuje prasę i outdoor. Kreację przygotowała agencja Testardo Gram należąca do Grey Group, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska. Spoty telewizyjne nakręcił Tomasz Naumiuk, wyreżyserowała Katarzyna Adamik, a ich realizacją zajął się dom produkcyjny Papaya Films.












