Mike Tyson w Polsce 2013! Fan wygrywa w internetowym konkursie spotkanie z mistrzem świata!

"Black Energy - pozytywne emocje każdego dnia" to hasło zostało wyróżnione nagrodą jaką jest spotkanie fana z Mike"em Tysonem legendarnym mistrzem świata wagi ciężkiej w boksie i ambasadorem marki BLACK Energy w Polsce.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Specjalną promocję konsumencką dla marki BLACK Energy zorganizowała w formie interaktywnej aplikacji na Faceboku GRUPA 365NET, która również odpowiada za celebrity endorsment czyli kontrakt Tysona z flagowym energetykiem firmy Foodcare.  

Pracując nad promocją marki BLACK Energy szukamy nieszablonowych rozwiązań. Spotkanie fana marki z międzynarodową gwiazdą jaką jest Mike Tyson - to wyjątkowa nagroda jak na internetowy konkurs. Równie ekskluzywny charakter mają karty VIP CLUBu - specjalnie stworzonej na stronie www marki sfery VIP, w której fani mogą uzyskać karty uprawniające do ekskluzywnych zniżek, testowania nowości produktowych i udziału w prestiżowych eventach. Celem tak realizowanych działań jest wsparcie pozycji Black Energy jako lidera ilościowego w sektorze napojów energetycznych w Polsce - mówi Tomasz Orzechowski, CEO GRUPY 365NET.

Zaprojektowana przez GRUPĘ 365NET aplikacja MIKE TYSON VIP SUPERQUIZ zaprosiła fanów marki wprost do wirtualnego kasyna w Las Vegas - miasta kojarzonego z Tysonem, gdzie uczestnicy konkursu mieli szansę sprawdzić swoje siły w kultowej grze "jednoręki bandyta" oraz zgłosić swoją propozycję konkursowego hasła zawierające nazwę marki. W okresie inaugurującym przylot Tysona do Polski fani marki zagrali w grę na fan page"u ponad 5500 razy i zgłosili aż 627 haseł reklamujących Black Energy, na które w konkursie zagłosowało aż 8 907 ich znajomych. Poza wyróżnionym w przez jury sloganem największe uznanie fanów zyskały takie propozycje jak: "Black Energy to czysta energia, Konfucjusz twierdzi", "Black Energy postawi Cię na nogi" czy "Black Energy - twoja ciemna strona mocy". Oprócz rzeczonej nagrody w postaci spotkania fana z Tysonem firma Foodcare ufundowała dla uczestników gry nowoczesny tablet oraz prezenty w postaci zestawów gadżetów i kart członkowskich VIP CLUB"u BLACK Energy.  

MIKE TYSON VIP SUPERQUIZ to internetowy prolog nadchodzącej kampanii BLACK Energy z udziałem Mike"a Tysona. Za kreację i przygotowanie aplikacji konkursowej odpowiada GRUPA 365NET

GRUPA 365 NET

to innowacyjna agencja działająca w obszarze cross-marketingu zintegrowanego wpieranego najnowszymi osiągnięciami technologii w dziedzinie komunikacji PR.Proponujemy kompleksową obsługę 360 oraz doradztwo w obszarze strategii reklamy, marketingu, promocji i PR. Jesteśmy ekspertami działań online w sieci Internet - gdzie rozwijamy projekty o silnym potencjalne komercjalizacji.

NR1WINTERNECIE.pl

 to nasz adres www i miejsce, o które zabiegamy dla naszych klientów.

Więcej na: http://www.NR1wINTERNECIE.pl 

http://www.grupa365net.pl oraz http://www.facebook.com/grupa365net 

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów