Rozpoczęta właśnie kampania Cyfrowego Polsatu reklamuje świąteczne promocje telewizji i internetu. W ramach oferty przy zakupie określonych pakietów telewizyjnych otrzymuje się darmowy abonament na 6 miesięcy oraz drugi dekoder bezpłatnie lub w niższej cenie, natomiast przy wykupywaniu dostępu do internetu - 4-krotnie większe pakiety danych maksymalnie przez pół roku (więcej na ten temat).
Wszystkie te promocje są prezentowane w kampanii reklamowej. Poszczególne reklamy są utrzymane w typowo bożonarodzeniowej konwencji - pokazują rodzinę w czasie Wigilii odwiedzaną przez Świętego Mikołaja.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (Polsat, TVN, TVP1, TVP2, kanały tematyczne), radio (RMF FM) internet (Interia.pl, Ipla.pl), prasę oraz - w przypadku reklam dostępu do internetu - outdoor (nośniki w ośmiu największych miastach). Kreację kampanii przygotowała agencja Clos Brothers, produkcją reklam zajęła się firma Ab Film Production, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction.












