W ramach swoich poszerzonych obowiązków Aleman będzie odpowiedzialna za wszystkie strategiczne operacje związane z marką Nickelodeon w regionie North, czyli w Niemczech, Szwajcarii, Austrii, Holandii, Belgii, Szwecji, Danii, Norwegii, Finlandii i w Polsce.
Milagros Aleman dołączyła do Viacomu w lipcu 2012 roku jako vice president commerce kanału Nickelodeon. Wcześniej przez ponad 12 lat związana była z firmą Mattel w Ameryce Łacińskiej, Stanach Zjednoczonych i w Europie w obszarach marketingu i produktów licencjonowanych dla Barbie. Właśnie w ten sposób rozpoczęła swoją współpracę z Nickelodeonem m.in. wprowadzając lalki Dora na rynkach krajów Beneluksu. Przed Mattel pracowała jako account executive w J. Walter Thompson.
Milagros Aleman jest absolwentką MBA International Business z Suffolk University w USA oraz komunikacji masowej Uniwersytetu w Caracas.

Viacom International Media Networks w Polsce posiada m.in. kanały MTV Polska, Viva Polska, Comedy Central i Nickelodeon.











