Milion elfików rusza w Polskę

Świąteczne Elfiki od Coca-Cola

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Z początkiem listopada rozpoczęła się świąteczna kampania reklamowa Coca-Cola. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki Coca-Cola oraz poinformowanie o jej świątecznej ofercie. Na potrzeby kampanii agencja Publicis zaadaptowała dwa spoty (30''i 10"), których kreacja nawiązuje do atmosfery świąt. Bohaterami jednego z nich są sympatyczne Elfiki: Wesołek, Smykuś oraz Chrapcio. Każdy może stać się ich właścicielem kupując Coca-Cola. Kampania skierowana jest do młodzieży w przedziale wiekowym 12 - 24 lata oraz kobiet w wieku 25 - 49 lat.

Podobnie jak w latach ubiegłych, maskotki Coca-Cola otrzymają Klienci, którzy zbiorą promocyjne nakrętki z butelek Coca-Cola i odbiorą Elfiki w specjalnych punktach w hypermarketach. Dla pierwszych 50 tysięcy Klientów, którym uda się zebrać wszystkie 3 maskotki na raz, Coca-Cola przygotowała kolejną niespodziankę: czekoladki Malaga firmy Wawel.

"W tym roku przygotowaliśmy dwa świąteczne spoty. Pierwszy z nich, 30-sekundowy przedstawia pomocników Św. Mikołaja - Elfiki - oraz informuje o szczegółach świątecznej akcji promocyjnej. Drugi spot, 10-sekundowy, jest typową reklamą wizerunkową, ukazującą znany świąteczny konwój Coca-Cola. Oba filmy będą emitowane między innymi w TVP, TVN i Polsacie" - powiedziała Katarzyna Hajduk, Account Supervisor z agencji Publicis.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"