Nowe odcinki „Milionerów” na antenie TVN oglądać można od poniedziałku do czwartku o godz. 20.55, począwszy od 1 września 2020 roku. Do zeszłego czwartku, tj. 17 września stacja pokazała jedenaście pierwszych odcinków, które śledziło średnio 1,49 mln widzów. Przełożyło się to na 11,01 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,49 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,12 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory najwięcej widzów zgromadził odcinek teleturnieju z 17 września br., który oglądało średnio 1,90 mln widzów.

Dla porównania, jesienią ub.r. po trzech pierwszych tygodniach teleturniej „Milionerzy” miał 1,76 mln widzów (odpowiednio 11,89 proc., 12,13 proc. oraz 11,49 proc. udziału). Format stracił 270 tys. widzów.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/top-model-tvn-9-sezon-ogladalnosc-nowe-pasmo-opinie,7170467379255425a ##
TVN w czasie emisji prowadzonego przez Huberta Urbańskiego teleturnieju jest wiceliderem oglądalności w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce o tej porze zajmuje Dwójka, a jej udział wynosi 11,43 proc. Stacja ta jednak w poniedziałki i we wtorki o tej porze emituje serial „M jak miłość”, a w środy - „Na dobre i na złe” (obie produkcje wystartowały w drugim tygodniu września), a w czwartki pokazywane są filmy fabularne. Trzeci jest Polsat (filmy fabularne, „Ninja Warrior Polska”, „Nasz nowy dom”, „Kabaret na dobry wieczór. Paranienormalni Show” i „Przyjaciółki”; 8,44 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje, w tym m.in. „Teatr TV”, „Wielki test” i „Ojciec Mateusz”; 8,29 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN jest pierwszy.











