„Miliony piw są w Tatrach” - 12 mln piw Tatra w drugiej edycji loterii

Ruszyła druga edycja loterii promocyjnej piwa Tatra (produkowanego przez Grupę Żywiec) pod hasłem „Miliony piw są w Tatrach”. Akcję obsługuje agencja G3, a  towarzyszącą jej kampanią reklamową zajmują się agencje MH-Art, Global, Heart&Brain, MediaVest i Roots PR.

km
km
Udostępnij artykuł:

W ramach promocji, pod zawleczkami wybranych opakowań każdego z trzech wariantów piwa Tatra (Tatra Jasne Pełne, Tatra Mocne, Tatra Niepasteryzowane) umieszczono informację o wygranej. W puli znalazło się 12 mln jego półlitrowych puszek, które można odebrać w wybranych sklepach (ich lista znajduje się na stronie tatra.pl).

Każda odebrana w loterii nagroda oznacza też dodatkowe wsparcie od Tatry dla Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego (marka od 8 lat jako oficjalny sponsor współpracuje z GOPR).

grafika

Obecną promocję, która potrwa do połowy października 2016 r., wspierają działania reklamowe w telewizji (kampania w kanałach ogólnopolskich i tematycznych) i punktach sprzedaży (dedykowane materiały POSM). Uruchomiono również infolinię konsumencką, pod którą udzielane będą informacje na temat loterii (tel. 22 100 40 95).

Za obsługę promocji odpowiada agencja G3. Projekty opakowań przygotowały agencje MH-Art i Global, za komunikację odpowiada agencja Heart&Brain, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaVest, a działania PR realizuje agencja Roots PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu