Marka słodyczy Milka (należąca do Mondelez Polska) od tego sezonu jest oficjalnym sponsorem polskiej reprezentacji skoczków narciarskich. Aktywność wspiera kampania reklamowa, prowadzona pod hasłem „Sercem z naszymi”.
Zasady konkursu
W ramach współpracy sponsorskiej, producent przygotował dla fanów skoków specjalny konkurs, prowadzony na terenie całej Polski we wszystkich sklepach sieci Biedronka.
Zabawa trwa do 12 stycznia. Aby wziąć w niej udział, należy kupić w Biedronce za minimum 10 złotych produkty Milka (z wyłączeniem lodów i jogurtów). Następnie, na dedykowanej stronie internetowej trzeba zarejestrować paragon z zakupu, odpowiedzieć na pytanie " któremu z naszych skoczków kibicujesz najbardziej i dlaczego?" i wysłać odpowiedź wraz z wypełnionym formularzem konkursowym.
W puli nagród znajdują się bilety na konkurs skoków narciarskich w Zakopanem odbywający się 19 i 20 stycznia oraz karty przedpłacone o wartości 2000 zł.

Za kampanię "Sercem z naszymi" odpowiadają event-factory (strategia, kreacja oraz działania eventowe) odpowiada agencja, Carat (zakup mediów) Carat, Big Picture (działania PR), Sarigato (działania digitalowe). Materiały POS przygotowała firma Hasselford.
Organizatorem konkursu jest Karlsbad.











