Milla Jovovicz w nowym odcieniu

Wczoraj w telewizji pojawił się nowy film z Millą Jovovicz w roli głównej. Tym razem modelka i aktorka zagrała w spocie reklamowym najnowszego produktu L'Oreal Paris' podkładu pod makijaż o nazwie True Match

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Reklama jest elementem prowadzonej przez dom mediowy Optimedia kampanii, której celem jest wsparcie wprowadzenia tego produktu na rynek. Kampania jest realizowana w prasie i telewizji.

Prowadzona kampania pozycjonuje nową markę jako profesjonalną i modną ("trendy"). Od wczoraj trzydziestosekundowe spoty z Milla Jovovicz w roli głównej można obejrzeć w stacjach: TVP, TVN, Polsat, TV4 i wybranych kanałach tematycznych.

Reklama telewizyjna wspiera kampanię prasową, która jest realizowana od lutego w pismach kobiecych wysokiej jakości takich, jak m.in: TS, Gala, VIVA, Cosmopolitan, Avanti, Glamour, specjalny dodatek poświęcony modzie Elle. Ogłoszenia mają formę rozkładówek. Do niektórych z nich dołączono podwójne próbki nowego produktu zawierające dwa różne odcienie True Match. Łącznie w prasie pojawiło się 700 tys. próbek.

Adaptację keracji w obu przypadkach przygotowała agencja McCann-Erickson.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"