MILVAI – nowe miejsce zakupowe w sieci

MILVAI to internetowy serwis zakupowy z kampaniami tematycznymi, który co tydzień ma być źródłem inspiracji. Znajdziemy w nim przede wszystkim duży wybór starannie wyselekcjonowanych artykułów dla domu, jednak w ofercie pojawią się również inspirujące propozycje z innych kategorii produktowych. Wszystkie artykuły dostępne będą w limitowanej liczbie, ograniczonym czasie i atrakcyjnych cenach.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Na początek na stronie www.milvai.com znajdziemy kilka kampanii, m.in. „Yes, Chef!”, „Kuchnia pachnąca świętami”. Co tydzień w serwisie pojawiać się będzie nowa kampania sprzedażowa, która pozostanie aktywna przez 7 tygodni. Aktualna oferta MILVAI koncentruje się wokół świąt Bożego Narodzenia i chłodnej jesienno-zimowej aury. Wśród licznych propozycji znajdziemy m.in. zestawy do wypieku ciasteczek, porcelanowe kubki i talerze, zestawy do fondue czy pledy na długie jesienne wieczory. Tematy kampanii będą zmieniały się w zależności od pory roku, a ich motywy przewodnie będą nawiązywać do aktualnych trendów.

Wyjątkowość oferty MILVAI opiera się na starannie wyselekcjonowanych produktach. Atrakcyjną i zdecydowanie wyróżniającą na tle innych serwisów zakupowych opcją jest możliwość rozmowy online z konsultantem, który codziennie w godz. 7.30-18.30 służy kupującym pomocą. Aby uzyskać dodatkowe informacje można też wysłać e-mail lub zadzwonić. Innowacyjnym wsparciem dla klientów jest także okno z poradą pojawiającą się przy wybranych przedmiotach. Wraz z rozwojem serwisu rady i wskazówki prezentowane będą w formie inspirującego bloga.

 „Tworząc nowy serwis zakupowy, chcieliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych obecnych i przyszłych klientów, którzy – wybierając produkty – szukają dobrej jakości w atrakcyjnej cenie. W MILVAI największy nacisk kładziemy na staranny dobór oferty. Jednocześnie jesteśmy świadomi, że działamy w branży, w której ważną rolę przy podejmowaniu decyzji odgrywają emocje, dlatego chcemy pomóc naszym klientom w dokonywaniu trafnych wyborów, prezentując nasze produkty z dbałością o detale, w inspirujących aranżacjach” − mówi Ada Saffell, Business Development Manager z firmy MERSIGO Sp. z o.o. będącej właścicielem serwisu.

Dla użytkowników, którzy zarejestrowali się w newsletterze, MILVAI przygotował niespodziankę – 10% zniżki do wykorzystania podczas najbliższych zakupów. Do końca grudnia obowiązywać będzie również promocja − dostawa produktów gratis! Począwszy od 1 stycznia koszty dostawy wyniosą jedynie 9,90 zł, a przy zamówieniach powyżej 250 zł dostawa będzie bezpłatna. Dodatkowo z okazji otwarcia sklepu do każdego zamówienia − w ramach prezentu − dodawana będzie ekologiczna torba z włókniny z logo MILVAI.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"