Mind po wygranym przetargu będzie reklamować Bank Pocztowy

Agencja Mind w wyniku wybranego przetargu zajmie się komunikacją ATL-ową i BTL-ową Banku Pocztowego. Będzie drugą firmą - po Ambasada Brand Communications - pracującą dla banku w tym zakresie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Mind po wygranym przetargu będzie reklamować Bank Pocztowy

Agencja Mind zajmie się m.in. opracowywaniem konceptów kreatywnych i produkcji poszczególnych elementów komunikacji (spotów telewizyjnych, spotów radiowych, reklam prasowych itp.), tworzeniem koncepcji i realizacją akcji promocyjnych oraz wszelkich działań niestandardowych.

Umowa między agencją a Bankiem Pocztowym została zawarta na dwa lata. Firmy nie podają liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu.

Jedną z ostatnich większych kampanii reklamowych Bank Pocztowy realizował pod koniec lata w ub.r. Promował wtedy pożyczkę na oświadczenie, którą można było uzyskać na poczcie. Za kreację reklam odpowiadała wówczas agencja Ambasada.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+