MindShare: Dwa duże przetargi w przyszłym roku

Dom mediowy MildShare zapowiada nowe przetargi oraz zdecydowane wejście w programing telewizyjny.

Robert Patoleta
Robert Patoleta
Udostępnij artykuł:

Sebastian Olszowy, Media Director MindShare Polska, określa 2006 rok „skokiem w nadprzestrzeń”. Zapowiada dwa duże przetargi sieciowe związane z klientami międzynarodowymi.

Firma w okresie styczeń-listopad 2005 wygrała w przetargach, bądź została wybrana w przeglądach przez trzynastu nowych klientów. Należą do nich m.in.: Hachette Filipacchi Polska, Presspublica, AIG Amplico Life, Fortis Bank, Europejski Fundusz Leasingowy, Platforma Obywatelska, Wilbo, Apart. Powodzeniem zakończyły się również dwa przetargi międzynarodowe (Motorola oraz Samsung), w których aktywny udział brało warszawskie biuro MindShare.

Sebastian Olszowy, uważa, że sukces domu związany jest z rozwojem działów niestandardowej komunikacji, na przykładu internetu oraz wchodzeniem w zawartość programingową mediów. Jako przykład podaje udaną kampanię pieluszek Huggies Kimberly-Clark. Na potrzeby kampanii powstał program telewizyjny skierowany do matek dzieci od zera do trzech lat. MindShare przygotował zawartość, wyprodukował oraz umieścił gotowy program w ramówce telewizyjnej. „W ten sposób trafiliśmy do rodziców najmłodszych dzieci w sposób nieinwazyjny” – wyjaśnia Olszowy. – „Trzeba szukać innych dróg komunikacji, a my taką znaleźliśmy” – dodaje.

W jaki sposób telewizja zamierza spowodować, aby widzowie oglądali więcej reklam? Czy „Nowy Dzień” ma szansę na wzrost sprzedaży? Czy polscy reklamodawcy przerzucą się z prasy na internet? Zapraszamy na rozmowę z Sebastianem Olszowym z MindShare - kliknij.

Robert Patoleta
Autor artykułu:
Robert Patoleta
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online