Mindshare obronił budżet mediowy Lufthansy

Dom mediowy Mindhare w przyszłym roku będzie odpowiadał za planowanie i zakup mediów dla linii lotniczych Lufthansa. Obsługuje je w tym zakresie niezmiennie od 13 lat.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W przetargu na obsługę mediową Lufthansy, prowadzonym od lipca do września br., Mindhare Polska wygrał z Aegis Media Carat oraz IPG Mediabrands. - Zespół Mindshare’a nawet po wielu latach wspólnej pracy potrafi inspirować, tworząc i implementując nowe, kreatywne pomysły oraz rozwiązania mediowe. Udowodnił to podczas procesu przetargowego - uzasadnia Peter Görzel, senior manager advertising w Lufthansie.

Przetarg dotyczył 40 rynków na całym świecie, m.in. Polski.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu