Mindshare Polska będzie zajmować się planowaniem i zakupem wszystkich rodzajów mediów (w tym telewizji, prasy, radia, internetu i nośników zewnętrznych) na potrzeby działań reklamowych Grupy BRE. Umowę podpisano na czas nieokreślony. Mindshare zdobył to zlecenie w przetargu, w którym brały udział jeszcze trzy domy mediowe. Poprzednio obsługą mediową Grupy BRE zajmował się MPG. Przypomnijmy, że na przyszły rok Grupa BRE planuje rebranding Multibanku i BRE Banku na mBank, który stanie się jedyną marką firmy (przeczytaj o tym więcej). - Uznaliśmy, że Mindshare najlepiej spełni nasze wymagania, wspierając nas w osiągnięciu założonych celów komunikacyjnych i biznesowych tego przedsięwzięcia - podkreśla Iwona Ryniewicz, dyrektor departamentu komunikacji i strategii marketingowej BRE Banku. - Kompleksowe podejście do działań reklamowych, zaproponowana strategia oraz optymalizacja kosztów spotkały się z pełną aprobatą Grupy BRE - dodaje Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska.
Mindshare Polska przejmuje od MPG obsługę mediową Grupy BRE
Dom mediowy Mindshare Polska od początku 2013 roku będzie zajmować się obsługą budżetu mediowego Grupy BRE (obejmującej mBank, Multibank i BRE Bank). Poprzednio odpowiadał za to MPG.












