Wieczorny program TVP Info „Minęła 20-ta” emitowany jest niemal codziennie (zwykle około godz. 20.13). Jego średnia oglądalność w okresie od 1 stycznia do 15 października 2020 roku wyniosła 580 tys. osób, co przełożyło się na 4,10 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,62 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,18 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez One House.
Najpopularniejsze wydanie informacyjno-publicystycznej audycji w analizowanym okresie wyemitowane zostało 14 marca br. - obejrzało je 1,08 mln widzów.

W analogicznym okresie rok wcześniej (tj. od 1 stycznia do 15 października 2019 roku) średnia widownia „Minęła 20-ta” wynosiła 507 tys. osób. Przełożyło się to na 3,53 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,29 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 1,83 proc. w grupie 16-59. Widownia audycji wzrosła o 73 tys. osób.











