Przetarg Ministerstwa Cyfryzacji obejmuje emisję kampanii w obszarze „e-usługi publiczne”. Celem zaplanowanych działań jest emisja kompleksowej i spójnej kampanii edukacyjno- informacyjnej. Kampania jako całość będzie emitowana w sposób ciągły w okresie do końca 2025 roku. Wybrana agencja zajmie przygotowaniem i wdrożeniem strategii mediowej dla kampanii, zakup mediów do niej (w prasie, radiu, internecie) oraz działania z influencerami. Czas reklamowy w telewizji resort zamierza kupować we własnym zakresie.
W odpowiedzi na to postępowanie wpłynęło 9 ofert. Złożyły je agencje: Five Media ( z prowizją 1 proc. za zakup mediów i ceną 0,10 zł za zaplanowanie miesięcznej kampanii tv), Initiative Warszawa (warunki objęte tajemnicą), Arena Media Communications (7,99 proc., 5 999 zł), Euvic Media (tajemnica), Sigma Bis (tajemnica), Media Group (1 proc., 165 zł), Carat Polska (tajemnica), Mastermind Media (2 proc., 7,5 tys. zł) oraz konsorcjum agencji Fabryka Komunikacji Społecznej i Media Republic (5,13 proc., 2460 zł).

Zaplanowana przez resort kampania będzie koncentrowała się na: promocji aplikacji mObywatel oraz wybranych funkcji aplikacji, zachęceniu Polaków do korzystania z e-usług publicznych oraz promocji cyfryzacji i promocji rozwoju kompetencji cyfrowych społeczeństwa. >
Budżet na działania, które będą realizowane do końca 2025 roku wynosi 10 mln zł i obejmuje emisję reklam, prowizję wybranej agencji oraz koszty techniczne. Nie zawiera kosztów emisji reklam w telewizji (około 4 mln zł)











