Przetarg podzielony jest na dwie części. Pierwsza dotyczy przygotowania kreacji (scenariusz, produkcja i postprodukcja) interaktywnego filmu internetowego (viral marketing) o długości od 45 do 60 sekund oraz zaplanowania i przeprowadzania działań promocyjnych w internecie filmu (szczególnie w serwisach i mediach społecznościowych).
Celem spotu jest kształtowanie świadomości dotyczącej problematyki wypadkowości motocyklistów w relacji z kierowcami samochodów osobowych oraz zachęcania odbiorców do przestrzegania przepisów ruchu drogowego w zakresie praw obowiązków kierujących autami osobowym i motocyklami.
Druga część dotyczy przygotowania kreacji (scenariusz, produkcja i postprodukcja) interaktywnego filmu internetowego (viral marketing) o długości od 45 do 60 sekund oraz zaplanowania i przeprowadzanie działań w internecie. Ten spot ma promować prawidłowe tworzenie tzw. korytarza życia na drogach szybkiego ruchu oraz wynikające z tego korzyści.

Kampania dotycząca motocyklistów będzie realizowana do 20 czerwca br., a ta dotycząca korytarza życia - do końca października br.
Agencje mogą składać oferty do 15 kwietnia br.











