Przetarg resortu klimatu dotyczy przygotowania oraz obsługi emisji kampanii informacyjnych i promocyjnych w internecie.
Wybrana w nim agencja zajmie się m.in. planowaniem kampanii, w tym przygotowaniem koncepcji kreatywnych i kreacji graficznych do emisji, zlecaniem i zakupem emisji oraz monitorowaniem i optymalizowaniem kampanii.
Działania zaplanowano na ten rok - mają zakończyć się pod koniec listopada br., a budżet na nie wynosi ponad 200 tys. zł netto.
W odpowiedzi na przetarg wpłynęło 9 ofert. Złożyły je firmy: Digi Lab (z ceną 396,5 tys. zł), Euvic Media (131,2 tys. zł), Aplan Media (248,2 tys. zł), Five Media (137,3 tys. zł), Fabryka Marketingu (182,3 tys. zł), Kompan.pl (203 tys. zł), Trygon (155,1 tys. zł), Ideo Force (466,4 tys. zł) i Nauris (157,5 tys. zł).
Przypomnijmy: ostatnio resort klimatu unieważnił - tuż przed rozstrzygnięciem - przetarg na działania promujące energetykę jądrową.












