Mira Dobek dyrektorem marketingu w Grupie Empik

Mira Dobek została dyrektorem marketingu w Grupy Empik - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Przeszła z firmy ubezpieczeniowej Proama, gdzie przez dwa ostatnie lata był chief marketing officerem i członkiem zarządu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Mira Dobek w firmie Proama pracowała od wiosny 2011 roku. Najpierw była senior brand managerem, a po trzech latach awansowała stanowisko chief marketing officera i została też członkiem zarządu.

Wcześniej przez dwa lata była brand managerem w Liberty Direct. W latach 2004-2007 zajmowała się marketingiem pracując jako freelancer.

Karierę zawodową zaczęła w 1998 roku od pracy w Polskiej Telefonii Cyfrowej (obecnie T-Mobile) jako product specialist. Potem przez cztery lata pracowała w Inteligo Financial Services, m.in. jako senior brand manager.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele