Mirinda w dwóch nowych smakach

Na rynku pojawiły się dwa nowe smaki napoju Mirinda (PepsiCo) - truskawka z liczi oraz jabłko z kiwi. Nowości komunikuje kampania reklamowa.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Mirinda w dwóch nowych smakach

Debiut nowych napojów Mirindy będzie wspierany intensywnymi działaniami komunikacyjnymi, w telewizji, wybranych sieciach kin, internecie i mediach społecznościowych (Facebook, Instagram). Komunikację uzupełniają dedykowane materiały POS w punktach sprzedaży.

- Wprowadzając do oferty nowe warianty Mirindy wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, poszukujących nowych, zaskakujących połączeń smakowych. Miksując tak niecodzienne smaki jak truskawka z liczi, czy jabłko z kiwi, uzyskaliśmy napoje przełamujące codzienną nudę oraz zachęcające do opuszczenia strefy komfortu - powiedziała Agata Karwowska, junior brand manager w PepsiCo Polska.  

Za obsługę reklamową Mirindy odpowiada BBDO Warszawa, w internecie Digital Kingdom, a zakupem i planowaniem mediów zajmuje się OMD Media Direction.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele