Nadawany w Polsacie program "Misiek Koterski show" oglądałośrednio 1,29 mln widzów, podczas gdy emitowany w TVN "KubaWojewódzki" przyciągał przed telewizory przeciętnie 2,18 mln osób,a "Szymon Majewski show" - 3,13 mln widzów - wynika z danych AGBNielsen Media Research przygotowanych dla portaluWirtualnemedia.pl.
Miśkowi Koterskiemu nie udało się podbić serca polskich widzów.Pierwsze dwa odcinki programu nadawanego w Polsacie w niedzielnewieczory program oglądało bowiem średnio tylko 1,29 mln widzów, coprzyniosło jednak stacji dobre wyniki udziałów w rynku: 20,67% wgrupie wiekowej 4+ i 21,54% w komercyjnej grupie 16-49. Mimopóźniejszej pory emisji (23:00) to niedzielne premierowe odcinkiprzyciągały więcej widzów i przynosiły Polsatowi większe udziały wrynku niż poniedziałkowe powtórki, które - choć emitowane w primetimie o 20:00 - oglądało o jedną czwartą mniej osób - przeciętnie933 tys. Natomiast udziały stacji w rynku podczas emisji "MisiekKoterski show" w poniedziałki były nieporównanie mniejsze niż wniedziele i wyniosły tylko 6% w grupie 4+ i 7,53% w komercyjnejgrupie 16-49.

Najchętniej oglądanym rozrywkowym talk-showem jest "SzymonMajewski show", który przyciąga przed telewizory średnio 3,12 mlnwidzów, co przynosi TVN udziały w rynku wynoszące 24,21% (24,58% wgrupie 16-49).
Natomiast program "Kuba Wojewódzki" ogląda co prawda średnio 2,18mln osób, czyli o milion mniej niż "Szymon Majewski show", alewynika to przede wszystkim z późniejszej pory emisji. Jeśli bowiemchodzi o udziały w rynku, talk-show prowadzony przez Wojewódzkiegonieznacznie wyprzedza program Majewskiego, osiągając 24,55%udziałów w grupie wiekowej 4+ i 26,08% w komercyjnej grupie16-49.
Natomiast pod względem wpływów z reklam, określonych na postawieoficjalnych cenników stacji i nieobejmujących rabatów, liderem jest"Szymon Majewski show". W zajmowanym przez program godzinnym paśmieantenowym udało się TVN od początku marca wyemitować prawie 1,5godziny reklam, na których zarobiła prawie 9,5 mln zł.

Z kolei program Kuby Wojewódzkiego przyniósł tej samej stacji6,37 mln zł zysków reklamowych, a dzięki show Miśka KoterskiegoPolsat zarobił na reklamach 2,3 mln zł.
Dane dotyczą okresu od 1 marca do 15 kwietnia i zostały opracowaneprzez AGB Nielsen Media Research dla portalu Wirtualnemedia.pl.











