Misiek Koterski przegrywa z Majewskim i Wojewódzkim

"Szymon Majewski show" i "Kuba Wojewódzki" to najpopularniejszeprogramy rozrywkowe typu talk-show w polskich stacjachtelewizyjnych. Znacznie mniej widzów ma nowy show Polsatu - "MisiekKoterski show".

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nadawany w Polsacie program "Misiek Koterski show" oglądałośrednio 1,29 mln widzów, podczas gdy emitowany w TVN "KubaWojewódzki" przyciągał przed telewizory przeciętnie 2,18 mln osób,a "Szymon Majewski show" - 3,13 mln widzów - wynika z danych AGBNielsen Media Research przygotowanych dla portaluWirtualnemedia.pl.

Miśkowi Koterskiemu nie udało się podbić serca polskich widzów.Pierwsze dwa odcinki programu nadawanego w Polsacie w niedzielnewieczory program oglądało bowiem średnio tylko 1,29 mln widzów, coprzyniosło jednak stacji dobre wyniki udziałów w rynku: 20,67% wgrupie wiekowej 4+ i 21,54% w komercyjnej grupie 16-49. Mimopóźniejszej pory emisji (23:00) to niedzielne premierowe odcinkiprzyciągały więcej widzów i przynosiły Polsatowi większe udziały wrynku niż poniedziałkowe powtórki, które - choć emitowane w primetimie o 20:00 - oglądało o jedną czwartą mniej osób - przeciętnie933 tys. Natomiast udziały stacji w rynku podczas emisji "MisiekKoterski show" w poniedziałki były nieporównanie mniejsze niż wniedziele i wyniosły tylko 6% w grupie 4+ i 7,53% w komercyjnejgrupie 16-49.

Najchętniej oglądanym rozrywkowym talk-showem jest "SzymonMajewski show", który przyciąga przed telewizory średnio 3,12 mlnwidzów, co przynosi TVN udziały w rynku wynoszące 24,21% (24,58% wgrupie 16-49).

Natomiast program "Kuba Wojewódzki" ogląda co prawda średnio 2,18mln osób, czyli o milion mniej niż "Szymon Majewski show", alewynika to przede wszystkim z późniejszej pory emisji. Jeśli bowiemchodzi o udziały w rynku, talk-show prowadzony przez Wojewódzkiegonieznacznie wyprzedza program Majewskiego, osiągając 24,55%udziałów w grupie wiekowej 4+ i 26,08% w komercyjnej grupie16-49.

Natomiast pod względem wpływów z reklam, określonych na postawieoficjalnych cenników stacji i nieobejmujących rabatów, liderem jest"Szymon Majewski show". W zajmowanym przez program godzinnym paśmieantenowym udało się TVN od początku marca wyemitować prawie 1,5godziny reklam, na których zarobiła prawie 9,5 mln zł.

Z kolei program Kuby Wojewódzkiego przyniósł tej samej stacji6,37 mln zł zysków reklamowych, a dzięki show Miśka KoterskiegoPolsat zarobił na reklamach 2,3 mln zł.

Dane dotyczą okresu od 1 marca do 15 kwietnia i zostały opracowaneprzez AGB Nielsen Media Research dla portalu Wirtualnemedia.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji