Kolekcja "Mistrzowie słowa" to dzieła literackie winterpretacjach znanych polskich aktorów. Każdy tom zawiera bogatoilustrowaną książkę przedstawiającą sylwetkę aktora. Na płytach CDnagrane zostały książki audio w formacie MP3 według adaptacjiPolskiego Radia. Pierwszy z nowych tomów, poświęcony JoannieSzczepkowskiej wraz z jej interpretacją "Dumy i uprzedzenia" JaneAusten, można kupić już od dziś.
W kolejnych wydaniach serii zaprezentowani zostaną również:Jerzy Zelnik i jego interpretacja "Greka Zorby" Nikosa Kazantzakisaoraz Jerzy Stuhr z "Baśniami" Hansa Christiana Andersena. Jakonastępnych będzie można usłyszeć Wojciecha Pszoniaka, AdamaFerencego i Annę Polony.
Cena książki wraz z płytą to koszt 15, 90 zł i do tego należydoliczyć jeszcze cenę "Gazety Wyborczej". Dotychczas ukazało się 21tomów, w których zostały zaprezentowane sylwetki oraz interpretacjem.in. Gustawa Holoubka, Andrzeja Łapickiego, Janusza Gajosa czyMarka Kondrata.

Wydawcą kolekcji jest Agora SA, zaś płyt - Dom WydawniczyBellona. Patronami medialnymi kolekcji są: "Gazeta Wyborcza",portal Gazeta.pl, "Metro" i Radio Tok FM. Kampania reklamowaobejmowała będzie telewizję, radio oraz prasę, w tym autopromację w"Gazecie Wyborczej". Za kreację kampanii odpowiada agencja DDBCorporate Profiles, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowyStarlink.











