Po raz pierwszy od dwudziestu lat Mitsubishi podjęło się kompleksowego odnowienia marki. Obejmuje ona nową strategię pod hasłem „Ambition to Explore”. Zawiera cztery elementy – genealogię marki, postawę wobec technologii i wzornictwa, globalny wymiar działania oraz relacje z klientami. Mitsubishi Motors obchodzi w tym roku setną rocznicę powstania pierwszego modelu tej marki, który jednocześnie był pierwszym japońskim samochodem zaprojektowanym z myślą o produkcji seryjnej.
Marka ogłosiła nowe hasło przewodnie, "Drive Your Ambition", które opisuje postawę, charakteryzującą Mitsubishi od czasu pierwszego wyprodukowanego samochodu. Hasło zostało ogłoszone równocześnie na wszystkich rynkach globalnych, w ramach głównego przeglądu działań marketingowych marki i obecności. W najbliższych miesiącach trafi do wszystkich kanałów komunikacji medialnej na świecie.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mitsubishi-asx-2017-kampania-reklamowa ##
Razem z nową strategią, Mitsubishi zaprezentowało w czasie targów w Tokio nowe modele - Eclipse Cross, Xpander oraz e-Evolution Concept.











