Mitsubishi wybrało Critical Mass jako pierwszą w historii marki globalną agencję kreatywną

Firma Mitsubishi Motors Corporation wybrała do współpracy na poziomie globalnym agencję kreatywną Critical Mass. Będzie ona odpowiedzialna za rozwój marki w obszarze digitalizacji oraz stworzenie nowego cyfrowego ekosystemu dla klientów firmy na całym świecie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Mitsubishi wybrało Critical Mass jako pierwszą w historii marki globalną agencję kreatywną

Mitsubishi Motors Corporation po raz pierwszy zatrudniło agencję o zasięgu globalnym dla wzmocnienia swojej interaktywnej komunikacji. Należąca do Grupy DAS (część Omnicomu) agencja Critical Mass oprócz przygotowania i prowadzenia działań interaktywnych, skupi się na zarządzaniu komunikacją internetową marki oraz utworzy specjalną platformę cyfrową, służącą analizie danych, w celu wzmocnienia globalnego wizerunku Mitsubishi Motors.

Mitsubishi planuje rozwijać potencjał i mocne strony marki na światowych rynkach. Realizując swoje cele, firma wprowadziła w życie w ub.r. nową strategię pod nazwą „Drive Your Ambition”. Jej celem jest wyróżnienie Mitsubishi Motors jako producenta skoncentrowanego na potrzebach klientów w rozwoju globalnej mobilności. Aby to osiągnąć, Critical Mass wykorzysta platformy cyfrowe Mitsubishi Motors jako kluczowe narzędzie do zbudowania trwałej komunikacji z klientami.

- Ogromne doświadczenie Critical Mass w branży motoryzacyjnej oraz koncentracja na potrzebach klientów umożliwi Mitsubishi Motors interaktywną komunikację produktów i usług oraz zaprezentowanie konsumentom na świecie linii pojazdów SUV, 4WD, z napędem elektrycznym oraz najnowszych technologii motoryzacyjnych- powiedział Guillaume Cartier, wiceprezes ds. globalnego marketingu i sprzedaży w Mitsubishi Motors.

Nowy cyfrowy ekosystem firmy ma również wspierać Mitsubishi Motors w odbudowywaniu zaufania klientów poprzez lepszą komunikację i przejrzystość działań. Ma też umożliwić klientom jeszcze lepszy dostęp do gamy pojazdów z napędem na cztery koła, pojazdów elektrycznych oraz technologii obniżających poziom emisji spalin.

Agencja Critical Mass będzie prowadzić aktywność ze swojego oddziału w Londynie, a pierwsze interaktywne projekty jej autorstwa zostaną uruchomione jesienią 2018 roku.

Jesienią ub.r. MMC nawiązało współpracę z agencją Amsterdam Worldwide - jest ona wiodącą agencją obsługującą Mitsubishi.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"