MK Cafe laureatem VII edycji PremiumBrand

Warszawa, Lipiec 2012

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kawa MK Café Premium laureatem VII edycji PremiumBrand

Marka MK Café Premium zdobyła tytuł Marki Wysokiej Reputacji w VII edycji badania PremiumBrand. PremiumBrand jest jedynym w Polsce projektem, który pozwala na uzyskanie niezależnych referencji na podstawie rzetelnych badań przeprowadzonych na ogólnopolskiej grupie konsumentów w oparciu o unikalną metodologię prof. UW dr hab. Dominiki Maison.

Marka MK Café Premium zdobyła tytuł Marki Wysokiej Reputacji w badaniu PremiumBrand 2012, przeprowadzonym metodą CATI na próbie 500 konsumentów oraz 100 firm. Ocenę reputacji w badaniu przeprowadzono na czterech wymiarach: („referencje”, „atmosfera medialna”, „zaangażowanie społeczne”, „marka jako pracodawca”). Najwyższe wyniki marka otrzymała na wymiarach atmosfera medialna (postrzeganie marki w mediach, nie tylko poprzez przekazy dedykowane – np. reklamę, ale również przez niezależne opinie czy materiały dotyczące marki upublicznione w mediach) oraz referencje (pozytywny przekaz z ust do ust, który skutkuje polecaniem marki wśród konsumentów).

Podczas gali, która odbyła się 11 lipca w Mazowieckim Centrum Kultury i Sztuki wręczono certyfikaty markom i firmom wysokiej reputacji, które zgłosiły się do VII edycji badania i projektu promocyjnego.

Badanie Premium Brand jest jedynym na polskim rynku, które w tak szeroki sposób bada reputację marek wśród konsumentów i firm w otoczeniu biznesowym. Projekt prowadzony jest od 2006 roku. Wybór reputacji jako problemu badawczego wiąże się ze wzrostem wagi tego pojęcia w biznesie. Znaczenie reputacji rośnie wraz ze świadomością konsumenta, któremu nie wystarczają już proste przekazy reklamowe, a który oczekuje od marki głębszych wartości, takich jak: etyka działań, szacunek do tradycji oraz wrażliwość ekologiczna.

Organizatorem PremiumBrand jest Central European Quality Institute – brand grupy MMT Management. Za realizację badania odpowiada instytut badawczy MillwardBrown SMG/KRC. Autorem metodologii jest profesor UW dr hab. Dominika Maison.

Więcej informacji na stronie www.premiumbrand.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele