Mleko Łaciate w nowych, ekologicznych opakowaniach

Marka Łaciate (Mlekpol) wprowadza nowe opakowania kartonowe, które w 89 proc. zostały wykonane z materiałów pochodzących z surowców odnawialnych. Dodatkowo, w całości nadają się do recyklingu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Mleko Łaciate w nowych, ekologicznych opakowaniach

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol, producent marki Łaciate wprowadza nowe opakowania swojego mleka. To certyfikowane pod kątem wykorzystywania surowców ze źródeł odnawialnych kartony, które w całości nadają się do recyklingu. Materiały z których zostały stworzone w 89 proc. pochodzą ze źródeł odnawialnych – karton z drzew, a części plastikowe (folia i zakrętka) stworzono na bazie etanolu z trzciny cukrowej.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rysunki-andrzej-mleczko-mleko-laciate-opakowanie-opinie ##

Nowe opakowania mleka Łaciate

Surowce pochodzą z odnawialnych certyfikowanych plantacji. To uprawy stworzone specjalnie w tym celu, zatem rośliny wykorzystane do wytworzenia opakowań mogą później odrosnąć, wszystko odbywa się na odpowiedzialnie zarządzanych i regularnie kontrolowanych uprawach. Emisja CO2 pochodząca z produkcji nowych opakowań mleka Łaciate została zredukowana o 19 proc., w porównaniu ze standardowym kartonem na mleko.

Dzięki wprowadzeniu opakowań z Tetra Brik Aseptic 1000 Edge Plantbased LightCap 30 Biobased, uniknie produkcji 564 ton tradycyjnego plastiku rocznie.

grafika
grafika

Po zużyciu produktu opakowanie Łaciatego wystarczy zgnieść i wyrzucić do żółtego pojemnika przeznaczonego na tego typu surowce. Są one następnie wykorzystywane m.in. do produkcji chusteczek papierowych, opakowań zbiorczych czy mebli.

- Opakowanie Tetra Brik Aseptic 1000 Edge zbudowane jest z materiałów pochodzenia odnawialnego (tzw. plant i bio-based), zarówno jeśli mowa o samym opakowaniu, jak i jego zamknięciu. Cieszy nas, że nasz klient, Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol, zdecydował się na tak ważny i innowacyjny krok w trosce o środowisko naturalne i edukację konsumentów - podkreśla Mauricio Contreras, dyrektor marketingu w firmie Tetra Pak.

Wprowadzeniu nowego opakowania towarzyszy kampania digital i OOH.

Leo Burnett Warszawa przygotowała kampanię informującą o nowym opakowaniu. Agencja odpowiada za koncept kreatywny i realizację materiałów do kanałów digital (w tym animowane banery) oraz na nośniki reklamy zewnętrznej (OOH). Za przygotowanie strategii mediowej i zakup mediów odpowiada Wavemaker.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem