W ramach nawiązanej współpracy agencja będzie odpowiedzialna za komunikację produktową, komunikację korporacyjną, media relations, a także działania CSR i doradztwo komunikacyjne.
Strategię komunikacji po stronie Mlekpol realizują Małgorzata Cebelińska (dyrektor handlu) i Dorota Grabowska (marketing manager).
Za działania strategiczne 38 Content Communication odpowiadają Katarzyna Życińska (CEO) oraz Martyna Solińska (corporate PR & strategy director). Działaniami korporacyjnymi zajmują się Justyna Giers (PR manager), Marcin Ścigała (senior consultant) oraz Nikodem Chudzik (consultant).
PR produktowy tworzą dwa zespoły - pierwszy z nich prowadzony przez Agnieszkę Cieślarek (PR manager) ze wsparciem Alicji Kosmalskiej (senior consultant), oraz drugi team, którego liderem będzie Aleksandra Trzcińska (PR manager) ze wsparciem Moniki Majewskiej (PR consultant).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mlekpol-reklamuje-sie-w-show-masterchef-junior ##
Strony nie podają szczegółów podpisanej umowy.
Mlekpol ma w portfolio takie marki jak Łaciate, Milko, Mazurski Smak, Maślanka Mrągowska, Rolmlecz, Białe, Mleko Zambrowskie, MiLate, Happy Barn, Milcasa.











