Młoda Serena Williams chce zostać sobą w reklamie Gatorade (wideo)

- Myślę, że chcę być kimś takim jak ja - deklaruje młoda Serena Williams w archiwalnym nagraniu wykorzystanym w nowym spocie marki napojów izotonicznych Gatorade.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

W reklamującym Gatorade spocie przygotowanym przez agencję TBWA\Chiat\Day z Los Angeles widać archiwalne nagranie, w którym młodziutka Serena Williams - tenisistka panująca obecnie na kortach całego świata - odpowiada na pytanie o to, w stylu jakiej tenisistki lub tenisisty chciałaby grać, kiedy dorośnie. Po chwili zastanowienia dziewczynka dodaje: „Myślę, że chcę być kimś takim jak ja”.

Kolejne kadry spotu pokazują w skrócie drogę Williams na tenisowy szczyt, a filmowe migawki prezentują sportsmenkę zarówno w momentach triumfu, jak i zmęczenia czy irytacji. Przesłanie spotu mówi wyraźnie o tym, że warto być za wszelką cenę sobą i dążyć wytrwale do celu.

Oprócz głównego spotu w skład kampanii wchodzą także trzy inne krótkie klipy, w których Williams opowiada o tym, jak wiele w swojej karierze zawdzięcza wsparciu najbliższych, przede wszystkim swojemu ojcu oraz siostrze, Venus Williams, a także własnej determinacji w dążeniu do celu.

Dla zagorzałych fanów tenisistki na stronie internetowej Gatorade przygotowano zbiór 21 grafik obrazujących tę samą liczbę zwycięstw Williams w największych światowych turniejach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele