„Młodość to stan ducha” w kampanii województwa małopolskiego na Światowe Dni Młodzieży (wideo)

Ruszyła kampania promocyjna województwa małopolskiego pod hasłem „Młodość to stan ducha” realizowana z myślą o zbliżających się Światowych Dniach Młodzieży, które odbędą się w Krakowie. Twarzą akcji jest ponad 80-letni benedyktyn ojciec Leon Knabit.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Młodość to stan ducha” w kampanii województwa małopolskiego na Światowe Dni Młodzieży (wideo)

Kampania jest skierowana do pielgrzymów i turystów, którzy odwiedzą Małopolskę podczas Światowych Dni Młodzieży, ale także do mieszkańców regionu.

- Już za miesiąc do naszego regionu przybędą setki tysięcy młodych ludzi z całego świata, aby spotkać się z Ojcem Świętym podczas Światowych Dni Młodzieży. Jesteśmy dumni, że to niezwykłe wydarzenie może odbywać się właśnie w Małopolsce. Mam nadzieję, że młodzi pielgrzymi czas spędzony u nas wykorzystają też po to, żeby lepiej poznać nasz region i się nim zachwycić - opisuje akcję Jacek Krupa, marszałek województwa małopolskiego.

Spot pokazuje Małopolskę jako region zachwycający pięknem krajobrazu, a także pełen energii, siły i motywacji. W spocie wystąpęją mieszkańcy regionu, którzy w zaskakujący sposób udowodnią, że właśnie w Małopolsce można odnaleźć młodość ducha, odwagę do przełamywania schematów i realizowania swoich pasji.

Działania reklamowe są prowadzone od 1 lipca, obejmują telewizję (TVN), outdoor (po 60 billboardów i języku polskim i angielskim oraz citylightów z efektem lustra, dzięki którym każdy będzie mógł zobaczyć swoje odbicie obok postaci ojca Leona Knabita i wykonać wspólne zdjęcie; reklamy na kilkunastu tramwajach i autobusach jeżdżących po Krakowie; billboardy będą zlokalizowane w 19 miastach regionu: Brzesku, Bochni, Chrzanowie, Dąbrowie Tarnowskiej, Gorlicach, Limanowej, Miechowie, Myślenicach, Nowym Sączu, Nowym Targu, Olkuszu, Oświęcimiu, Proszowicach, Suchej Beskidzkiej, Tarnowie, Wadowicach, Wieliczce, Zakopanem, Skawinie) oraz internet (fanpage’e facebookowe LubieMalopolske i Malopolskaofficial, gdzie publikowane będą cytatami z wypowiedzi ojca Leona Knabita; komunikacja w dziewięciu językach na wszystkich fan page’ach Światowych Dni Młodzieży; aktywności Snapchacie, Instagramie i YouTubie) oraz materiały dla pielgrzymów (koronki do Miłosierdzia Bożego wykonane z czerwonych paciorków, nawiązujących do małopolskiego symbolu korala).

Akcja będzie prowadzona do końca lipca, jej budżet to 1,5 mln zł. Za koncepcję kampanii oraz planowanie i zakup mediów odpowiada Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, kreacją reklam zajęła się agencja Advert, a produkcją reklam outdoorowych - firmy Ströer Media, AMS i Creative Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu