Młody uczeń i mistrz Niski Ping w kampanii sieci Inea

Operator telekomunikacyjny Inea ruszył z nową kampanią wizerunkową. Po współpracy z youtuberem Karolem „Blowkiem” Gązwą, zostaje blisko tematu gamingu. W akcji wykorzystywany jest hashtag #ineaczej.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Młody uczeń i mistrz Niski Ping w kampanii sieci Inea

W kreacji wykorzystano dobrze znany w popkulturze motyw ucznia i mistrza, jednak ich role zostały odwrócone i stoją w kontrze do tych stereotypowych. W najnowszej historii opowiadanej przez Inea młody uczeń - gracz szuka rozwiązania dręczącego go problemu w mądrościach i tradycji kultury Dalekiego Wschodu. W poszukiwaniach towarzyszy mu doświadczony Mistrz zwący się Niski Ping, który skłania się ku bardziej nowoczesnym, mądrym rozwiązaniom. Niski Ping wskazuje młodemu graczowi, że często rozwiązanie problemu jest dużo prostsze, niż może się wydawać i ma się je tuż pod nosem. 

Odpowiedzią na bolączki gracza jest internet z niskim pingiem od Inea, a do internetu firma poleca swoje pozostałe usługi, dostępne w atrakcyjnych pakietach.

- Kampania traktuje z przymrużeniem oka utarte stereotypy, pokazując tym samym, że usługi Inea są uniwersalne dla każdego, niezależnie od profesji, zainteresowań czy bagażu życiowego. Wskazuje również, że warto myśleć #ineaczej, by pozbyć się ograniczających schematów i wyobrażeń – podano w komunikacie. 

Kampania ruszyła 15 lipca i potrwa do 15 października br. Akcja obejmuje działania w internecie i mediach społecznościowych, a powstała we współpracy z Minima Advertising People, Visual Heads oraz MediaHub.

Inea jest ogólnopolskim dostawcą usług światłowodowych, takich jak internet, telewizja, telefonia komórkowa i stacjonarna. Dociera do 3,5 miliona gospodarstw domowych. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji