Młodzi Polacy i patriotyzm - konkurs WPROST i ambasady USA dla adeptów dziennikarstwa

Jak młodzi Polacy patrzą na patriotyzm? Jakie znaczenie ma dla nich flaga, historia i hymn Polski? Jakie wypadamy w porównaniu z młodymi Amerykanami? Patriotyzm młodych – to temat tegorocznej edycji konkursu WPROST i ambasady Stanów Zjednoczonych w Polsce dla młodych dziennikarzy.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Zwycięzca konkursu – tradycyjnie już - pojedzie na stypendium do Missouri School of Journalism. Zdobywcy II i III miejsca otrzymają tablety. Wszyscy finaliści będą mogli odbyć staż w redakcji tygodnika WPROST.

W konkursie mogą wziąć udział osoby między 20. a 26. rokiem życia. Prace na temat patriotyzmu, napisane w języku polskim i liczące do 10 000 znaków, można przesyłać do redakcji WPROST do 3 czerwca  2013 r.      

Konkursowe eseje oceni jury, w skład którego wchodzą: Magda Papuzińska – wydawca tygodnika WPROST,  Grzegorz Gortat – pisarz i tłumacz literatury anglojęzycznej, Jarosław Kuźniar – dziennikarz TVN24, Marzena Rogalska – dziennikarka TVP2 oraz Zuzanna Lewandowska – wiceprezes The Kings Foundation, organizacji, która wspiera polskich licealistów w aplikowaniu na najlepsze światowe uczelnie.

Regulamin konkursu i dane kontaktowe dla przesyłania prac są dostępne na stronie www.wprost.pl/konkurs.

Konkurs  WPROST i Ambasady Stanów Zjednoczonych w Polsce dla młodych dziennikarzy jest organizowany od 1998 r. We wszystkich edycjach uczestniczyło ponad 2000 młodych ludzi, przede wszystkim adeptów dziennikarstwa, ale również studentów innych kierunków, niezwiązanych wcześniej z mediami. Ideą konkursu jest promowanie młodych ludzi, którzy uważnie obserwują otaczającą ich rzeczywistość, potrafią ją analizować i umieją o niej pisać mądrze i z pasją. Dzięki udziałowi w konkursie mają okazję pokazać swój talent, a jako laureaci - również możliwość rozwijania go pod okiem doświadczonych kolegów. 

*****

Tygodnik WPROST to jeden z wiodących ogólnopolskich tygodników społeczno-informacyjnych. Ukazuje się od 1982 r. Wydawcą tygodnika WPROST jest Agencja Wydawniczo-Reklamowa WPROST. Jej większościowym udziałowcem jest Platforma Mediowa Point Group SA. Redaktorem naczelnym WPROST jest Sylwester Latkowski. Tygodnik WPROSTjest najczęściej cytowanym tygodnikiem w Polsce, w marcu 2013 inne media powoływał się na WPROST 379 razy.

Przydatne linki:

WPROST na Youtube - http://tnij.org/wprost_tv

WPROST na Facebooku - http://tnij.org/wprost_fb

Czytaj WPROST na FB - http://tnij.org/wprost_na_fb

WPROST na Twitterze - http://tnij.org/wprosttweet

Popularne skróty Twittera - http://tagdef.com/tt

WPROST w Apple Store - http://tnij.org/wprost_w_itunes

WPROST w Google Play - http://tnij.org/wprost_w_googleplay

Naczelny WPROST na Twitterze - http://tnij.org/ublt

Naczelny WPROST na Facebooku - http://tnij.org/ublu

WPROST - http://www.wprost.pl  

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online