Emitowany od 5 września br. format, prowadzony przez KingęRusin, zapewnił TVN średnio 23,25 proc. udziału w rynku wynika zdanych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl. W komercyjnej grupie 16-49 program oglądało 1,57mln widzów przy udziale w rynku na poziomie 25,15 proc.
Dzięki emisji widowiska telewizja TVN była liderem środowegopasma między 21.30 a 23.10. Format poradził sobie także wniedzielnym prime-time. Finałowy odcinek "You Can Dance" nadanywyjątkowo 2 grudnia o 20.00 zobaczyło 4, 34 mln widzów, dająckanałowi 26, 64 proc. udziałów i pierwszą pozycję w peletonienadawców. TVP1 oglądało wówczas 3, 49 mln osób (21,21 proc. udziałuw rynku), Polsat 3, 32 mln widzów (20,17 proc. udziału w rynku),oferta TVP2 zainteresowała z kolei 2,2 mln osób (13,37 proc.udziału).
Wśród widowni show dominowały kobiety, osoby mieszkające wnajwiększych miastach oraz posiadające wykształcenie podstawowe lubśrednie. Z oficjalnych danych cennikowych wynika, że stacjazarobiła na emisji reklam wokół programu ponad 22,7 mln złotych (AGB NMR, bez rabatów).

Już w połowie stycznia rozpoczną się castingi do drugiej edycjiprogramu. Odbędą się one w pięciu polskich miastach.
Tancerze, którzy pomyślnie przejdą kwalifikacje wyjadą nazagraniczny obóz szkoleniowy. Nie odbędzie się on jednak w Paryżu,lecz w innym ważnym dla tańca europejskim mieście. Wybrana podczaswarsztatów szesnastka uczestników wystąpi w programach na żywo.
Producenci nie planują modyfikacji ani rozszerzenia jury.Oceniać będą Agustin Egurrola, Weronika Marczuk-Pazura oraz MichałPiróg. Format poprowadzi Kinga Rusin, produkcją ponownie zajmie sięfirma Mastiff Media Polska. Druga edycja pojawi się na antenie TVNw marcu, finał zaplanowano na czerwiec. Nie wiadomo jeszcze czyshow zachowa swoje dotychczasowe pasmo emisji.











