„Młodzi w Łodzi” - miasto promuje się wśród studentów (wideo)

Ruszyła kampania „Młodzi w Łodzi” zachęcająca do studiowania w tym mieście. Akcję na zlecenie Urzędu Miasta Łodzi przygotowały firmy Great Open House, MasterMind i Mconnection.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania zachęcająco do studiowania w Łodzi jest utrzymana w konwencji komiksowej. Bohaterami akcji jest troje młodych ludzi - dwóch studentów i maturzystka - którzy studiując w tym mieście, są przekonani, że wybrali najlepsze kierunki, które zapewnią im rozwój osobisty i zawodowy. W reklamach są jednocześnie prezentowane konkretne inicjatywy programu Młodzi w Łodzi, m.in. konkurs FreeDOM dla Studenta i stypendia.

grafika

Kampania obejmuje telewizję (spoty w Polsacie), internet (banery na Onet.pl, WP.pl i w 8 serwisach regionalnych) oraz outdoor (200 billboardów, wallboard, citylighty miejskie, unilighty w szkołach ponadgimnazjalnych, tablice na Dworcu Łódź Kaliska, spoty na ekranach LED na Rynku Manufaktury i w szkołach ponadgimnazjalnych).

Kreację kampanii przygotowała agencja Great Open House, która wygrała dotyczący tego konkurs zorganizowany przez Biuro Rozwoju Przedsiębiorczości i Miejsc Pracy Urzędu Miasta Łodzi. Poszczególne grafiki przygotował rysownik Marcin Podolec, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe MasterMind (telewizja i internet) oraz Mconnection (outdoor).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele