Ilu widzów ma „Młodzież pyta” stacji wPolsce24? To wcale nie odcinek z Januszem Kowalskim był największym hitem

Średnio 78 tys. widzów ma nowy program wPolsce24 „Młodzież pyta” – wynika z danych Nielsena. Najwyższą oglądalność miało drugie wydanie audycji, które przyciągnęło przed ekrany średnio 90 tys. odbiorców. W trzecim gościem był Janusz Kowalski, którego wejście stało się viralem w sieci.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Ilu widzów ma „Młodzież pyta” stacji wPolsce24? To wcale nie odcinek z Januszem Kowalskim był największym hitem
kadr z YouTube

Program publicystyczny „Młodzież pyta” jest emitowany w niedziele o godz. 18.30, począwszy od 9 marca. Do tej pory ukazały się trzy wydania publicystycznego formatu, których średnia oglądalność wynosi 78 tys. widzów. To przekłada się na 0,64 proc. udziału stacji wPolsce24 w telewizyjnym rynku w gronie wszystkich widzów, 0,18 proc. w grupie 16-49 i 0,23 proc. w grupie 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemdia.pl. 

Do tej pory najwyższą oglądalność zanotowało drugie wydanie programu „Młodzież pyta” (gościem był poseł PiS Zbigniew Bogucki), które zgromadziło przed ekranami średnio 90 tys. osób. 

Najmniej widzów miała premiera formatu, którą zobaczyło średnio 68 tys. odbiorców (gościem był europoseł PiS Waldemar Buda). Ostatni odcinek z udziałem Janusza Kowalskiego z PiS, o którym głośno było w mediach społecznościowych, obejrzało średnio 76 tys. widzów.

“Młodzież pyta” to format nawiązujący nazwą i formułą do programu "Młodzież kontra” od lat emitowanego w TVP Info, w którym politycy różnych opcji mierzyli się z pytaniami publiczności złożonej najczęściej z działaczy partyjnych młodzieżówek. Nowy program na antenie wPolsce24 prowadzi Marta Kielczyk. 

„Młodzież pyta” to kolejny program telewizji wPolsce24 przypominający produkcje TVP. Przypomnijmy, że na antenie kanału braci Karnowskich o godz. 19.30 emitowane są „Wiadomości”, o 16.50 „Tele-ekspres”, a w niedziele „Strefa starcia Michała Adamczyka”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legimi ucierpiało przez hakerów. Ubyła ponad połowa zysku

Legimi ucierpiało przez hakerów. Ubyła ponad połowa zysku

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa

Socha, Boczarska i Wieniawa w świątecznej reklamie Apartu

Socha, Boczarska i Wieniawa w świątecznej reklamie Apartu

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU
Materiał reklamowy

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU

Stopklatka napędza Kino Polska TV. 19 mln zł czystego zysku

Stopklatka napędza Kino Polska TV. 19 mln zł czystego zysku