Materiały wraz z krótkim komentarzem przesyłane są na witrynęinternetową. Witryna Radiostacji umożliwia użytkownikom nie tylkosłuchanie radia w dowolnym miejscu za pomocą sieci, zajrzenie dojego wnętrza za pomocą kamer internetowych, ale także wyjście naulicę wraz z DJ'ami, spojrzenie na świat ich oczami i swobodnewyrażenie opinii na temat tego co widzą.
O pokoleniu słuchaczy Radiostacji mówi się nie bez racjim-generation - uważa Jaga Ford - Dyrektor Marketingu grupy Eurozet.Telefon komórkowy jest dla niego nie tylko najbardziej naturalnymnarzędziem komunikacji, a wręcz zjawiskiem popkulturowym. Naszymcelem jest, aby Radiostacja rozmawiała ze słuchaczami ich językiemo wszystkim, co dla nich ważne.
Projekt moblogów został opracowany przez agencję Mobijoy! -grupa One-2-One w ramach kompleksowego projektu komunikacjiinteraktywnej realizowanej dla Radiostacji i grupy Eurozet. W jegoramach w pierwszym kwartale 2007 uruchomiono nową witrynęinternetową, która jest ciągle wzbogacana o nowefunkcjonalności.












