„Moda testowana na ludziach” hasłem promocyjnym marki Answear

Wystartowała kampania wizerunkowa sklepu internetowego Answear.com. Za jej przygotowanie odpowiadają Isobar Poland Group, Warsaw Creatives oraz Starcom.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Moda testowana na ludziach” hasłem promocyjnym marki Answear

Jesienna kampania Answear prowadzona jest na terenie Polski oraz krajów Europy Wschodniej. Oparta jest na nowej strategii „We are the Answear”, która w dużej mierze opierać się będzie na budowaniu społeczności osób ceniących sobie dowolność i odwagę w kreowaniu własnego wizerunku. W jesiennej odsłonie, działania są prowadzone pod hasłem „Moda testowana na ludziach”.

- Eksperymentowanie z modą dla każdego przybiera inną postać, a to, co nas ogranicza, to tylko nasza wyobraźnia. Chcemy być częścią tych codziennych testów - mówi Joanna Kosman, kierownik marketingu Answear.

Działanie reklamowe obejmują telewizję, w tym główne stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne, a także największe portale informacyjne, serwisy internetowe i portale video (w tym VOD oraz YouTube) oraz serwisy społecznościowe. Kampania prowadzona będzie również na Ukrainie, Słowacji, Czechach, Węgrzech oraz Rumunii, gdzie start działań reklamowych przewidziany jest na pierwszą połowę października.

 

Strategię oraz kreację spotu przygotowała agencja Isobar Poland Group, działająca w ramach Dentsu Aegis Network Polska. Za produkcję odpowiada Warsaw Creatives, a za zakup mediów – Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji