W sezonie jesień-zima 2021/2022 Modivo stawia na futurystykę i baśniowy wymiar kreacji. Marka poprzez kadry pełne ukrytej symboliki zachęca konsumentów do poszukiwania swojego stylu. Marka stawia na intensywne, żywe kolory.
- Moda jest dla nas wolnością - kolorowym i pięknym światem - to przestrzeń do wyrażania siebie. Modivo jest miejscem, w którym nie istnieją żadne ograniczenia i normy. Sięgając po ubrania z Modivo każdy może być kim chce - komentuje dyrektor e-commerce Aleksandra Szol.
Za zakup mediów w telewizji (stacje główne i tematyczne Polsatu oraz TVN) odpowiada Value Media. Spot wyprodukowała Papaya Films.
Najnowsza kampania to kolejna odsłona współpracy agencji należącej do Group One i Modivo. Value Media od lutego 2021 zajmuje się strategią, planowaniem i zakupem mediów dla marek eobuwie.pl oraz Modivo na rynku polskim, włoskim, chorwackim i słoweńskim.












