Na zdjęciach w ramach kampanii nowe smartfony Samsunga prezentują modelki Bella Hadid i Xiao Wen Ju. Takie połączenie ma podkreślać, że telefony oprócz nowoczesnych rozwiązań technologicznych mają walory estetyczne i emocjonalne.
Smartfony Galaxy S6 Edge+ i Galaxy Note5 zostały zaprezentowane przez Samsunga w zeszłym tygodniu.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/samsung-prezentuje-galaxy-s6-edge-z-zakrzywionym-5-7-calowym-ekranem-cena-od-3599-do-3999-zl a Galaxy Note5 ##

Fotografie na potrzeby akcji wykonał Steven Klein, jeden z najbardziej znanych fotografów modowych na świecie. Przy tworzeniu kampanii pracował też Stephen Gan, dyrektor kreatywny V Agency.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/smartfon-galaxy-note5-od-samsunga-wchodzi-na-rynek-wideo ##
Nie wiadomo jeszcze, w jakim zakresie te reklamy zostaną wykorzystane w Polsce. - To umowa globalna. Na tą chwilę nie mam szczegółów, jak ta współpraca przełoży się na polski rynek - poinformował nas Olaf Krynicki, PR manager Samsung Electronics Polska.












