Vouchery o wartości połowy ceny w promocji kart Moja Biedronka (wideo)

W dyskontach Biedronka rusza kolejna promocja skierowana do posiadaczy kart Moja Biedronka. Tym razem vouchery są przyznawane przy zakupie wskazanych produktów, mają wartość 50 proc. ich ceny.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Vouchery o wartości połowy ceny w promocji kart Moja Biedronka (wideo)

W ramach promocji klient przy zakupie z użyciem kart Moja Biedronka wskazanych produktów otrzymuje voucher o wartości 50 proc. zapłaconej za nie kwoty.

1 i 2 marca premiowane tak są zakupy parówek Berlinki (maksymalnie czterech opakowań jednego dnia) i wszystkich kosmetyków Nivea (do ośmiu opakowań dziennie), a 3 i 4 marca - oleju rzepakowego Kujawski (maksymalnie trzy butelki dziennie) oraz szamponu head&shoulders (do czterech opakowań dziennie).

Promocja jest zaplanowana na cały marzec, w kolejnych dniach będzie obejmować inne produkty.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/moja-biedronka-jak-dziala-liczba-uzytkownikow,7170378667927681a ##

grafika

Otrzymany voucher może zostać wykorzystany w sklepach Biedronka w ciągu dwóch dni handlowych przy jednorazowych zakupach za kwotę przynajmniej o 1 zł wyższą od jego wartości. Zakupy należy zrobić z kartą Moja Biedronka, a wśród kupionych produktów musi być przynajmniej jeden z oferty "Oszczędzaj połowę".

Vouchera nie można użyć do zakupów alkoholu, wyrobów tytoniowych i preparatów do żywienia niemowląt, doładowań do telefonów ani kart podarunkowych.

 

Akcję we własnym zakresie organizuje Jeronimo Martins Polska, właściciel sklepów Biedronka.

- Lutowa akcja z voucherami przeszła nasze najśmielsze oczekiwania, zainteresowanie promocjami było ogromne. To pokazuje, że klienci naszej sieci cenią sobie korzyści, jakie oferuje im karta Moja Biedronka. My zaś doceniamy ich lojalność i proponujemy nową akcję, w której co dwa dni będą mogli kupić wybrane produkty i otrzymać voucher równy połowie ich wartości - komentuje Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej Biedronki.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/liczba-sklepow-w-polsce-spadla-ponizej-100-tys,7170375670961793a ##

Nową promocję wspierają działania reklamowe m.in. w telewizji, internecie i samych sklepach Biedronka. Za obsługę reklamową sieci Biedronka odpowiada agencja Duda Polska (kreacja i produkcja reklam), agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda (aktywności w internecie) oraz dom mediowy Wavemaker (planowanie i zakup mediów).

W trzecim kwartale ub.r. przychody sieci Biedronka liczone w złotych wzrosły o 9,3 proc., a w ujęciu like-for-like o 6 proc. Na koniec września ub.r. sieć liczyła 3 047 dyskontów, o 115 więcej niż przed rokiem, a ich łączna powierzchnia handlowa wynosiła 2,064 mln metrów kwadratowych. W ciągu trzech kwartałów br. nakłady inwestycyjne na sieć Biedronka spadły do 141 mln euro wobec 221 mln euro rok wcześniej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"