Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, iż sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w styczniu 2015 roku wyniosła 46 754 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się ona o 12,58 proc. Tytuł ten w styczniu 2014 roku był jednak drugi.
Na drugą pozycję spadł miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmalała o 20,63 proc. do poziomu 44 408 egz.Ostatnie miejsce na podium zajął, wydawany przez ZPR Media, miesięcznik „M jak Mieszkanie”.
Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 33 512 egz., po spadku o 14,21 proc.Tuż za podium uplasowała się „Weranda” (Wydawnictwo TE-JOT), która odnotowała jedyny wzrost w zestawieniu. Jej średni wynik zwiększył się bowiem o 4,52 proc. do 24 745 egz.

Z kolei największą stratę w zestawieniu, wynoszącą 40,97 proc., odnotował magazyn „Dom & Wnętrze” (Agora), który spadł z miejsca piątego na szóste - ostatnie. Jego sprzedaż ogółem wyniosła 7 413 egz.
W styczniu 2015 roku w porównaniu do grudnia 2014 jedynym wzrostem, wynoszącym 17,87 proc., pochwalić się mógł magazyn „Dom & Wnętrze”. Z kolei najwięcej straciło „Moje Mieszkanie” - było to 30,58 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.











