„Moje życie. Moja pasja” - piwowarzy reklamują Bosmana

Ruszyła outdoorowa kampania reklamowa piwa Bosman (produkowanego przez Carlsberg Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Moje życie. Moja pasja”, przygotowały LSCG i PHD MediaDirection.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Moje życie. Moja pasja” - piwowarzy reklamują Bosmana

Bohaterami nowej kampanii piwa Bosman są autentyczni piwowarzy z Browaru Bosman, w którym jest ono warzone. W reklamach deklarują, że pracując tam, spełniają się zawodowo i realizują swoje pasje (jeden z nich w tym celu kilkanaście lat temu przeniósł się nawet ze Śląska do Szczecina). Podsumowuje to hasło „Moje życie. Moja pasja”.

grafika

Kampania obejmuje billboardy na terenie Szczecina i jego okolic. Potrwa do końca listopada.

grafika

Kreacją reklam zajęła się agencja LSCG, zdjęcia do nich wykonał Paweł Smoliński, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD MediaDirection.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"