MokoLoCo Events i Value Media będą reklamować Blow Liquid Energy Drink

Z początkiem marca ruszy kampania reklamowa napoju energetycznego Blow Liquid Energy Drink. Produkująca go PB Group przygotowuje tę akcję wspólnie z firmami MokoLoCo Events, Sopocka Wytwórnia Filmowa i Value Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa Blow Liquid Energy Drink będzie wspierać wprowadzenie tego produktu do sprzedaży (więcej na jego temat). Kampania – o charakterze teaserowym – będzie prowadzona od 7 marca w telewizji, internecie oraz kinach. I tak spot telewizyjny będzie emitowany w TVN, TVN Turbo, TVN 24, TVN Meteo, Puls, 4.fun, TVN Style, VIVA Polska, AXN, MTV Polska, Comedy Central, Nat Geo, FOXLife, VH1, Universal Channel, Ale Kino, 13th Street, Kuchnia TV, Zone Europa, Zone Reality, Canal + Sport i BBC Entertiment.

Scenariuszemi produkcją reklamy zajął się Wojciech Rykalski z MokoLoCo Events, a reżyserem i autorem zdjęć jest Przemysław Reichel z Sopockiej Wytwórni Filmowej. Planowanie mediów, strategię i koncepcję kreatywną kampanii przygotował dział marketingu PB Group, do której należy marka Blow Liquid Energy Drink, natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska