Kampania reklamowa Blow Liquid Energy Drink będzie wspierać wprowadzenie tego produktu do sprzedaży (więcej na jego temat). Kampania – o charakterze teaserowym – będzie prowadzona od 7 marca w telewizji, internecie oraz kinach. I tak spot telewizyjny będzie emitowany w TVN, TVN Turbo, TVN 24, TVN Meteo, Puls, 4.fun, TVN Style, VIVA Polska, AXN, MTV Polska, Comedy Central, Nat Geo, FOXLife, VH1, Universal Channel, Ale Kino, 13th Street, Kuchnia TV, Zone Europa, Zone Reality, Canal + Sport i BBC Entertiment.
Scenariuszemi produkcją reklamy zajął się Wojciech Rykalski z MokoLoCo Events, a reżyserem i autorem zdjęć jest Przemysław Reichel z Sopockiej Wytwórni Filmowej. Planowanie mediów, strategię i koncepcję kreatywną kampanii przygotował dział marketingu PB Group, do której należy marka Blow Liquid Energy Drink, natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media.












