Momentum dla Super-Pharm

Agencja marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide przygotowała niestandardową dystrybucję gazetek dla sieci Super-Pharm. Akcja wsparła promocję konsumencką "2 za 1".

km
km
Udostępnij artykuł:

Niestandardowa dystrybucja gazetek promocyjnych Super-Pharm trwała przez dwa dni - 2 i 3 czerwca. W gazetce znalazł się wykaz produktów, po których zakupie można dostać drugi produkt za darmo.

Akcja objęła swoim zasięgiem cztery miasta - Warszawę, Gdańsk, Poznań i Wrocław. Gazetki rozdawane były w punktach komunikacji miejskiej, takich jak przystanki, czy stacje metra, a także w okolicach galerii handlowych.

Osoby dystrybuujące gazetki o idei promocji "2 za 1" przypominały także swoim strojem w postaci specjalnych koszulek mieszczących dwie osoby.

grafika
km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"