Money.pl z nową stroną główną, zmieniono układ działów i grafiki

Strona główna serwisu o finansach i biznesie Money.pl (należącego do Wirtualnej Polski) została uruchomiona w nowej odsłonie. Zmieniono układ działów, szatę graficzną oraz siatkę reklamową.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Money.pl z nową stroną główną, zmieniono układ działów i grafiki

Na stronie głównej Money.pl przeprojektowano wszystkie działy (m.in. te największe: „Giełda” i „Waluty”), zmieniono czcionkę i sposób wyświetlania stron artykułowych oraz dodano sekcję wideo.

Najważniejsze materiały wyświetlane są w formie przewijanej rolki. Tytuły informacji umieszczone są na białym lub granatowym tle, charakterystycznym dla serwisu. Zrezygnowano tym samym z umieszczania ich bezpośrednio na zdjęciach i grafikach. Newsfeed serwisu aktualizuje się automatycznie.

W prawej część strony umieszczono zbiór narzędzi do monitorowania wydarzeń na rynkach kapitałowych. Każdy użytkownik może stworzyć dopasowany do własnych preferencji kokpit zarządzania inwestycjami poprzez porównywanie i śledzenie spółek oraz tworzenie indywidualnych portfeli.

Ponadto wprowadzono odświeżoną siatkę reklamową - zgodną ze standardami Coalition for Better Ads oraz uzupełnioną o nowe formaty.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wirtualna-polska-pozyskala-kolejne-100-mln-zl-kredytu-na-inwestycje,7171207587559553a ##

- Po wielu miesiącach badań wśród użytkowników i partnerów biznesowych oddajemy czytelnikom nowy, lekki, intuicyjny serwis, który pozwoli lepiej, szybciej i głębiej zaglądać za kulisy życia gospodarczego i rynków finansowych. Wyczuć puls ekonomii i życia firm. Z należytą ostrością opisywać sprawy istotne dla milionów konsumentów. Rzetelność, jakość i odpowiedzialność to fundamenty warsztatu naszej redakcji, które od teraz zyskują dodatkowo czytelny, przyjazny dla oka design - opisuje Mikołaj Kunica, dyrektor zarządzający i redaktor naczelny obszaru biznes w Wirtualnej Polsce.

Nową wersję Money.pl będą wspierać od 13 listopada działania reklamowe. Kampania obejmie serwisy Grupy Wirtualna Polska, media branżowe oraz pociągi PKP Intercity.

Według badania Gemius/PBI we wrześniu br. Money.pl zanotował 6,8 mln realnych użytkowników, a wszystkie strony i aplikacje Grupy Wirtualna Polska miały 21,15 mln użytkowników i 2,69 mld odsłon.

grafika
tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"