Money.pl z większą przewagą nad Business Insiderem, traci Biznesinfo.pl

Na pozycji lidera serwisów biznesowo-prawnych umocnił się Money.pl, zwiększając przewagę nad Business Insider Polska. Sporo wzrosła odwiedzalność sekcji gospodarczych Interii i Gazeta.pl, za to znaczący spadek zanotował Biznesinfo.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Money.pl z większą przewagą nad Business Insiderem, traci Biznesinfo.pl

Wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl pokazują, że we wrześniu br. Money.pl (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 8,75 mln internautów, zapewniając 29,61 proc. zasięgu. Każdy spędził tam średnio 12 minut i 58 sekund.

Money.pl prowadzi we wszystkich tych statystykach. Business Insider Polska (Ringier Axel Springer Polska) zanotował 7,89 mln użytkowników, 26,7 proc. zasięgu oraz 9 minut i 26 sekund przeciętnego czasu korzystania, a witryna kancelarii Lega Artis - 7,16 mln odwiedzających, 24,23 proc. zasięgu oraz 5 minut i sekundę średniego czasu.

Portal „Rzeczpospolitej” Rp.pl (Gremi Media) w kategorii biznesowo-prawnej przyciągnął 5,29 mln internautów (to 17,92 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na równo 4 minuty. Niżej w rankingu są dwie witryny „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor PL): Infor.pl miał 4,37 mln użytkowników, 14,8 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 27 sekund przeciętnego czasu korzystania, a Gazetaprawna.pl - 3,89 mln odwiedzających, 13,17 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 29 sekund średniego czasu.

Sekcję gospodarczo-prawną o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 4,68 mln internautów (15,83 proc. zasięgu), spędzając średnio po 4 minuty i 23 sekundy. Na Interii (Grupa Polsat-Interia) analogiczny dział zanotował 4,81 mln użytkowników, 16,29 proc. zasięgu oraz 5 minut i 36 sekund przeciętnego czasu korzystania, a na Gazeta.pl (Agora) - 4,2 mln użytkowników, 14,23 proc. zasięgu oraz 5 minut i 39 sekund przeciętnego czasu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/strony-glowne-wirtualna-polska-znow-przed-onetem-w-dol-interia-i-gazeta-pl,7169470370347137a ##

Natomiast z Biznesinfo.pl (Iberion) skorzystało 3,76 mln internautów (12,71 proc. zasięgu), spędzając średnio po 2 minuty i 7 sekund.

grafika

Money.pl w porównaniu do sierpnia zyskał 45,4 tys. internautów (to wzrost o 0,5 proc.), a średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o 44 sekundy (6 proc.). Serwisowi udało się zwiększyć przewagę zasięgową nad Business Insider Polska, w którym liczba użytkowników zmalała o 112,3 tys. (1,4 proc.), a średni czas korzystania wydłużył się o minutę i 4 sekundy (12,7 proc.).

Witryna Lega Artis zyskała natomiast 59,9 tys. użytkowników (0,8 proc.) i 31 sekund przeciętnego czasu korzystania (11,5 proc.). W obu statystykach zwiększyły się wyniki jeszcze dwóch witryn. Sekcja gospodarczo-prawna Interii osiągnęła wzrost o 340,8 tys. odwiedzających (7,6 proc.) i 9 sekund średniego czasu korzystania (2,7 proc.), a analogiczny dział Gazeta.pl - 611,2 tys. internautów (17 proc.) i 12 sekund przeciętnego czasu (3,7 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/informacje-publicystyka-tvn24-pl-rmf24-pl-mocno-w-dol-i-pl-i-portal-radia-zet,7169474394056321a ##

Portal „Rzeczpospolitej” zyskał 483,6 tys. użytkowników (10,1 proc.) przy spadku średniego czasu korzystania o 24 sekundy (9,1 proc.). Sekcja biznesowo-prawna o2.pl zanotowała wzrost o 27,2 tys. odwiedzających (0,6 proc.) i spadek przeciętnego czasu spędzonego przez każdego o 29 sekund (9,9 proc.), a Gazetaprawna.pl - wzrost o 209,9 tys. użytkowników (5,7 proc.) i spadek o 8 sekund średniego czasu (5,1 proc.).

Z kolei Biznesinfo.pl stracił 622,2 tys. internautów (14,2 proc.), a przeciętny czas spędzony przez każdego zmalał o 12 sekund (8,6 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"