Na nowoutworzonym stanowisku dyrektora zarządzającego agencjireklamowej Leo Burnett Warszawa Monika Jabłońskabędzie nadzorować obsługę bieżących klientów, realizować działanianowobiznesowe i kierować działem planowania strategicznego.- Moim priorytetem będzie dalszy rozwój kompetencji firmy wzakresie zintegrowanej komunikacji reklamowej, ze szczególnymuwzględnieniem działań interaktywnych - zapowiada Jabłońska. -Szczególnym patronatem obejmę zespół przejęty po włączeniu Arcu wstruktury Leo Burnett - dodaje.
Monika Jabłońska jest związana z branżą komunikacjimarketingowej od ponad 15 lat. W Leo Burnett jako strategic planneri business development director zajmowała się obsługą lubnadzorowała pracę dla wszystkich sieciowych klientów agencji orazwiększości budżetów pozyskanych w ostatnich latach lokalnie. Wstyczniu 2007 roku objęła funkcję client service directora, którąobecnie opuszcza. Agencja nie planuje rekrutacji na tostanowisko.












